23 iulie 2011

Update Project Pan + Day 9

Hey! La mijlocul lui aprilie am inceput primul meu Project Pan (vedeti postarea aici). Va spuneam ca voi reveni intr-o luna cu un update, dar am uitat complet. Nu m-am descurcat chiar cum as fi vrut, dar e bine pentru inceput. Am terminat un singur produs, balsamul Nivea (care e divin) si acum mi-e dor de el :)) Am avut un sentiment foarte placut sa vad cum se termina incetul cu incetul. Cele 4 rujuri care nu apar in poza de update le-am "donat" cuiva pentru ca stiu ca le va folosi si ma simt mai bine asa decat sa le arunc. Oja roz si fardul roz le-am aruncat pentru ca pur si simplu erau produse proaste. Oja se aplica cu dungi si arata groaznic, iar fardul era i-n-v-i-z-i-b-i-l. La capitolul oje..Hmm.. Am cap incalcat regula pentru ca mi-am cumparat o duzina de oje, dar chiar avem nevoie de ele si le folosesc. Oja trasparenta o folosesc ca top coat si se goleste incet incet. Restul produselor le-am folosit ocazional, dar ma voi apuca serios de utilizarea lor pana la sfarsitul vacantei. Pff... sper sa-mi iasa.
Astazi am stat si am facut poze, le-am editat si le-am pus pe stick. De ce? Ca sa pot sa postez cat timp nu sunt acasa. Stiu ca nu ma prea urmareste nimeni, dar eu tin la blog si stiu ca voi evolua in timp. Inaugurez 2 rubrici noi in curand, dar nu va dau detalii acum. :P Va tin in suspans.
Photobucket

Day 9 - Your favorite pair of shoes
Din cei pe care ii detin? Aceia vi-i arat in haul. Dar un model pe care mi-as dori tare mult sa il am este aceasta:

4 comentarii:

  1. Eu te urmaresc...Si imi place blogul tau!:* Apropo...si eu am acelasi sentiment (ca nu ma urmareste nimeni) chiar daca am 50 de urmaritori...simt ca ii am datorita giveawayului si atat! In fine...faci o treba buna sa stii:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rux Mersi, scumpa! Si eu te urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @brenda_deea13 Defapt e creion khol. Nu stiu de ce scrie pe el in engleza ca ar fi de sprancene. Pe eticheta in romana scrie ca e de ochi :)

    RăspundețiȘtergere