17 iulie 2011

LOTD Life in plastic is fantastic + Day 3

Hey! Va povesteam ca nu ma voi mai machia full face in urmatoarea perioada, dar mai am un look pe care nu vi l-am aratat. Cand am mers sa completez optiunile pentru liceu..Pff.. am si uitat sa va spun. Am intrat la sectia la care mi-am dorit: matematica-informatica bilingv engleza. :D Asa..Cand am mers sa completez optiunile am vrut sa am un look natural, dar totusi sa ies in evidenta. Am avut o zi foarte buna a tenului (inca nu incepusem tratamentul) si am fost foarte multumita de cum am aratat. M-am strambat putin in poze :)) Enjoy! P.S. Promit sa stau sa caut prin tot aparatul de fotografiat optiunea care sa-mi scoata pozele mai bine si sa nu-mi mai stearga culorile de la ochi :(
LOTD Plastic 2

LOTD Plastic

Day 3 -Your favorite brush


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu