3 iulie 2011

June Favs* + bla bla

Hey! Sunt inca in Iasi, ma intorc maine. Am avut inspiratia de a incarca pe photobucket poza cu favoritele lunii inainte sa plec de acasa :D Inainte de a va prezenta produsele (gramada) am chef de putina vorbarie, asa ca va povestesc cum a fost ziua de astazi. M-am plimbat prin Copou cu matusa mea, am vizitat expozitia de ceramica XD si am mers la o terasa si am mancat mici si hamsii. Ne-am gandit sa vedem un film la Iulius Mall, dar nu a fost nimic pe gustul insotitoarelor mele, asa ca doar am aruncat o privire prin mall. Mie imi sticleau deja ochii cand am vazut toate magazinele alea :)) Am gasit oja Flormar Grafitti, dar o vanzatoare sictirita s-a obosit sa deschida gura si sa-mi spuna pretul: 20 lei. Asa e hotie. Peste tot vad pretul recomandat de 14 lei Mda.. asta m-a infuriat grozav si sunt si acum, dar ma relaxez cu un pahar de Fanta Madness.
June Favs*
1. Sampon Dove - e luat de la un magazin de solduri. Nu l-am vazut pe rafturile noastre, dar e superb! Imi lasa parul catifelat si matasos, cum nu a mai facut nici un alt sampon. Si marele plus: parul se descurca usor :D
2. Rimel AVON SuperShock - l-am folosit cam jumatate de luna, dar imi place pentru ca face ceea ce promite: ofera volum.
3. Masca de fata AVON cu goji berry - pe eticheta spune ca e "reparatoare" si o folosesc deobicei cand fata mea are nevoie sa se refaca (dupa cosuri sau altele de genul)
4. Corector+fond de ten Bourjois Healthy Mix cele mai bune din categoria lor, din cele incercate pana acum :D
5. Baza de machiaj MagiX de la AVON - pregateste pielea pentru fondul de ten, o matifiaza si catifeleaza
6. Primerul Radiant pentru toate motivele de aici
7. Balsam de buze Himalaya - cu toate ca multe reviewuri il recomanda ca fiind foarte hidratant, eu il consider mai light, potrivit pentru buze normale (cum am eu)
8. Creion alb Color Trend AVON - l-am folosit pe waterline ca sa-mi "deschid" ochii
9. Luciu de buze Color Trend AVON Angel- imi place atat de mult incat l-am folosit in poza de sfarsit de an pe care o voi arata stra-stra-stra-nepotilor =))

Despre nunta intr-o postare viitoare. Va las in suspans :P Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu