15 iulie 2011

Back with Fashion + Tag

Hey sweetie pies! Am lipsit cam mult, stiu. Am venit de luni in Suceava, dar nu am putut sa postez nimic. Am avut interdictie la calculator :-w For a very stupid reason... Trecand peste asta, acum sunt la matusa mea si sunt singurica in casa, deci pot folosi cu incredere calculatorul. :D Lista mea "to do" pentru blog s-a marit considerabil, dar sper sa o rezolv luna aceasta. Din pacate nu voi posta foarte multe lookuri full face vara aceasta deoarece folosesc o crema noua de fata(voi vorbi despre ea dupa ce apar/nu apar rezultatele) si nu mai folosesc fond de ten o perioada. Dar promit sa ma joc cu culorile la ochisori si sa va arat ce iese.
Revenind la subiectul postarii. Am primit de curand o gramada de hainute superbe! :x:x Imi sclipesc ochii numai cand ma gandesc la ele. Nu vreau sa vi le arat inca, vor urma OOTD, dar trebuie sa vedeti toate detaliile acesta adorabile. Enjoy!




(click pe poze pentru marire)

Probabil stiti cu toate tagul acesta, dar eu nu am apucat sa-l fac pana acum. E vroba despre 30 Days Challenge. So..

Day 1 - Your favortie eyeliner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu