31 iulie 2011

Artistic: Sunny beach + Day 16

Hey! Astazi am fost in plimbare pe la Gura Humorului, la niste cunostinte. Am ajuns acasa in urma cu o ora si am deschis repede calculatorul ca sa postez :D Nu ma tine inima sa nu scriu zilnic :)) Aceasta e prima mea incercare a unui look "artistic". Mi-a fost frica sa experimentez pana acum pentru ca sunt foarte stricta cu ceea ce atinge fata mea si mi-a fost teama sa nu ma aleg cu vreo alergie/eruptie pe fata. Dar am cugetat mai bine si am zis: "Daca fardurile sunt destul de safe pentru ochi ar trebui sa mearga si pe fata." Si au mers :D E adevarat ca m-am demachiat imediat ce am facut poze, dar tot sunt fericita :) Nu e nimic complex, e super-easy. Am incercat sa combin mai multe nuante.. whatever. Eu am incercat multe, dar nu mi-au si iesit toate. E mai greu de lucrat pe fata fiind suprafata mai mare. Astept pareri (critici). Vreau sa stiu daca vreti sa va arat cate un machiaj fantezie din cand in cand sau daca ar trebui sa ma las de asta :D Enjoy!
Photobucket

P.S. M-am gandit ca efectul aplicat pozei nu strica. Mi se pare mai "speciala" asa.

Day 16 - Music you like
Pff.. E greu de ales un singur gen. Imi place muzica pop si dance in special, dar ascult cu placere si alte genuri daca piesa ma atrage. Va las cu un video a unei melodii pe care eu o iubesc datorita versurilor. Sunt deasemenea fana a cantaretului. He is cute :X


Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu: