27 iulie 2011

Haul + Day 12

Hey! Stiu ca am spus ca voi posta si de la Cluj, dar mi-a fost chiar imposibil. M-am trezit dimineata la 7, am luat micul dejun si am plecat in oras. Am fost la mall, mi-am luat cateva goodies si am plecat imediat ce m-am intors. Drumul a fost lung si obositor si am ajuns dupa miezul noptii. Mall-ul e foarte frumos, e mare si are multe magazine de care nici nu auzisem pana acum :)) Filmul (Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 3D) a fost grozav. Am fost foarte incantata de el, mi se pare cel mai bun dintre toate. Au reusit sa incheie seria HP cu un film extraordinar.
Unele produse din haul sunt cumparate mai demult (2-3 saptamani), dar v-am spus ca vreau sa am mai multe pe care sa vi le arat. Si s-au adunat o gramada :)) Las poza sa vorbeasca. Daca vreti review-uri la vreunul din produse va rog sa imi spuneti.
Photobucket

1. Trusa 78 culori
2. Trusa sprancene Oriflame
3. Gloss Sweetie Oriflame
4. Balzzzam (Gerovital)
5. Rimel Revelation Black Oriflame
6. Oja Seventeen Shock 1002
7. Oja Golden Rose 26
8. Oja Et Voila! French Manicure 10 Miss Sporty
9. Oja Seventeen 103
10. Fond de ten Stay matte 02 Farmasi
11. Corector Camouflage 02 Farmasi
12. Baza de machiaj MagiX AVON

Day 12 (stiu ca nu am postat o zi, dar prefer sa continui asa, fara sa includ 2 zile intr-o postare)
Your favorite color - MOV :x:x

5 comentarii:

  1. am si eu trusa de sprancene de fff mult timp si nu mai vrea sa se termine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faina captura! Sa le folosesti cu placere :*.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai putea face review produselor Farmasi si trusei pt sprancene Oriflame?Te rooog:o3
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia : Mersi! :*

    @sunshine : Voi face review produselor imediat ce imi voi forma o parere despre ele. Am trecut asa pe lista "to do" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu mi-as dor review la baza de machiaj avon :D sa le folosesti iubita

    RăspundețiȘtergere