24 iulie 2011

Tag: My make-up story + Day 10

Hey! Am citit acest tag la mai multe fete in blogsfera si m-am hotarat sa-l fac si eu. Mi se pare foarte fun&util in acelasi timp. Sper ca asa ma veti cunoaste mai bine :) Deci, sa incepem.

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?
Aproximativ 13 ani. In acea perioada incepusem sa devin interesata de make-up, dar foloseam doar creion negru si rimel. In timp am inceput sa imi construiesc colectia de produse si sa diversific.
2. Cum ai devenit pasionata de make-up?
Am descoperit-o pe Michelle Phan. :D Poate suna ciudat, dar a fost ca Big Bang pentru mine. Am inceput sa devin mult mai interesata de make-up si ingrijire datorita ei. Mi-a deschis usa unui nou univers care continua sa sa surprinda in fiecare zi.
3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?
Hmm.. Imi plac multe firme. In materie de farduri in plac cele UD, iar rujuri AVON. Incerc produse de la cat mai multe firme, nu sunt fixata pe una singura. Cred ca fiecare are si produse mai bune si mai putin bune.
4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?
ARTA. In cea mai frumoasa forma.
5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata care ar fi acestea?
Corector, blush, rimel, ruj.
6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?
Mereu descopar cate un stil nou. Fiecare (se) machiaza intr-un alt stil si isi pune amprenta proprie. Deasemenea imi place ca sunt o multitudine de machiaje pe care le poti realiza. Combinatiile fard/ruj/blush sunt infinite.
7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?
Firmele high-end sunt de regula firme cunoscute, care au in spate ani de munca prin reclame, brevete, produse noi. Cumperi si "brand-ul" odata cu produsul. Am observat la multe firme de pe piata cum incep sa creasca pretul odata cu notorietatea. Daca ai un renume si produse bune lumea da bani multi pentru ca toti isi doresc ce e mai bun. Nu cumpar doar produse low-end sau high-end. Daca produsul isi merita banii il cumpar :)
8. Ce sfat ai da unui incepator?
Sa cerceteze si sa urmareasca cat mai multe persoane din bransa. Trebuie sa se descopere pe el si sa-si descopere stilul.
9. Ce make-up trend n-ai reusit niciodata sa intelegi?
Sprancenele foarte subtiri. Nu stiu daca a fost intradevar un trend, dar stiu ca a fost o perioada cand toata lumea se pensa excesiv pana cand mai aveau "un fir de ata" pe post de spranceana. Nu mi se pare cool. Prefer un aspect mai natural.
10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe YouTube/Blogspot?
Vizionand videouri si urmarind bloguri am ajuns sa descopar persoane minunate si talentate care au ceva de spus in materie de make-up.

Desi e un tag vechi si sunt convinsa ca foarte multa lumea l-a facut deja eu le "taguiesc" pe Rux si Honey Bunny! :)

Day 10 - Current fashion/style you like
Pe timp de vara imi plac tare mult imprimeurile florale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu