19 iulie 2011

NOTD My first crack + Day 5

Hey! Este posibil sa nu mai postez in zilele ce urmeaza pentru ca nu voi avea acces la internet. Dar voi reveni :D Pana atunci..Mi-am cumparat de curand prima mea oja "crapacioasa" de la Seventeen, din noua colectie Shock. Pentru cele interesate de pret, eu am dat 16.5 lei intr-un magazin Mon parfum. Am decis sa-mi iau pe negru pentru ca o pot aplica pe orice fond de culoare deschisa. Pentru prima experienta am ales portocaliu. Imi place foarte mult rezultatul si sunt oficial fan a ojei crackle! :X:X Enjoy!


Day 5 - Your favorite thing to do
DANCE :x:x

Un comentariu:

  1. ouf cat ma tentati cu oja "crapacioasa"..trebuie sa-mi iau si eu neaparat:)...doar ca ghinionul e ca nu prea se mai gasesc pe negru:(( pt k sunt toate luate:D

    RăspundețiȘtergere