22 iunie 2011

Review Eyshadow base Radiant

Stiu ca e plina blogsfera de reviewuri aduse acestui produs, dar nu ma pot abtine sa nu spun si eu cateva cuvinte. Am dat aprox. 25 de lei pe el, dar isi face toti banii. Are o textura cremoasa, pe intinde usor pe pleoapa si face fardul sa reziste de dimineata pana seara. Fara primer, pe pleoapele mele, fardurile rezista maxim 4 ore fara sa se stranga. A fost supus si unui test extrem: am mers cu autobuzul (hot, hot, hot) si imi simteam pleoapele de parca as fi avut apa pe ele. Ei bine, seara, la demachiere, fardul era exact ca dimineata, nu se adunase deloc in pliurile pleoapei. Il compar cu UDPP ca rezultat, dar la un pret mult mai accesibil. Cantitatea din borcanas cred eu ca ajunge o perioada lunga de timp. Eu il folosesc de o luna in fiecare zi si arata ca nou :) Nu stiu daca e neaparat un plus, dar mie personal imi place mirosul produsului.
I-as da un singur - . Forma de ambalare nu e tocmai igienica, mai gasesc cate un fir de praf prin primer, dar pe mine nu ma deranjeaza in mod special. Va las si o poza sa va convingeti cat de AMAZING este.
Nota: 10/10 :D

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu