15 iunie 2011

Review Lotiune revigoranta Elmiplant

Hey! Sustin campania lui Honey Bunny si mi se pare grozav stilul de viata pe care l-a adoptat. Eu nu am renuntat inca la produsele nocive, insa as dori sa le reduc cat de mult posibil. De aceea vreau sa fac review acestei lotiuni de corp care mi-a facut o impresie buna.


Photobucket

Aceasta nu contine parabeni.

Ce ne spune producatorul: "Lotiunea de Corp Revigoranta elmiplant iti rasfata pielea printr-o explozie de hidratare, lasand-o catifelata si improspatata. Bogat in vitamine si minerale, Uleiul esential pur de Lamaie Verde imbunatateste tonusul pielii, avand in acelasi timp efecte de revigorare a mintii si trupului. Extractul de Gutuie mentine echilibrul de hidratare al pielii pe durata intregii zile, pentru o senzatie perfecta de catifelare. Precum roua proaspata a diminetii, aceasta lotiune incantatoare iti asigura o hidratare constanta de-a lungul zilei. Se absoarbe rapid, lasand o senzatie placuta pe piele. TESTAT DERMATOLOGIC"

Ce spun eu: E o lotiune destinata pielii normale (existand si variante pentru pielea uscata/foarte uscata). Miroase intradevar a lamaie si gutuie. E un miros puternic, dar care nu persista pe piele mai mult de o ora. Are o textura usoara, intra repede in piele si o lasa catifelata. Eu o folosesc dupa baie, seara, iar dimineata pielea este moale. Deasemenea nu am intalnit nici o reactie alergica, nu mi s-a inrosit pielea (o folosesc dupa epilare). O recomand daca aveti pielea normala, cred ca nu ar face fata unei pieli uscate, nu e destul de hidratanta.

Nota: 9/10 Mi-as fi dorit ca nivelul de hidratare al pielii sa ramana constant mai mult de 12 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu