26 iunie 2011

NOTD Sun is on fire!

Hey! Imi pare rau ca nu am postat zilele trecute, dar mama a fost destul de (foarte) suparata pe mine pentru nota de la examen. Am luat 9.40 (media). :P Eu sunt multumita si din ce se pare voi intra la clasa la care imi doresc. O sa va anunt pe 15 iulie, cand se afiseaza repartizarea elevilor la liceu.
Mi-am lasat din nou unghiutele sa creasca si stau si ma uit la ele din 5 in 5 secunde sa vad daca au mai crescut :)) Sper sa nu mai fie atat de fragile de data aceasta.. :-s Am avut unghiile galbene cu rosu saptamanile trecute. Imi placeau atat de mult :X Probabil voi mai reveni la combinatia aceasta pe parcursul verii. Oh, mi-am ridicat de la posta si comenzile despre care vorbeam in postarea anterioara. Dupa ce testez produsele o sa revin cu un review. Enjoy my little nails!

Photobucket

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru nota:*

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pt notaa si probabil ca mama ta e nebuna de e suparata pt nota.e chiar mare si akm nu poti sta toata ziulica cu ochii in carte:*...

    RăspundețiȘtergere