14 iunie 2011

NOTD Luxe Lavander

Hey! A trecut o vesnicie de cand nu am mai scris. Am avut timp, insa am fost intr-o dispozitie proasta, nu stiu de ce. De la ultimul NOTD a trecut deasemenea mult timp. Am avut unghiile lungi o perioada, insa devenisera foarte moi si se rupeau asa ca am decis ca cel mai bine ar fi sa le tai. M-am obisnuit destul de greu cu noua forma, dar acum imi plac si asa. Oricum, cred ca le las din nou sa creasca :D. Culoarea e draguta, un mov pal. Din pacate nu prea a rezistat pe unghii asa cum as fi vrut. :(

Va spuneam in ultimul post ca urmeaza cursul festiv. Ei bine, a fost. Emotii, cateva lacrimi.. a fost greu. Nici acum nu imi vine sa cred ca nu vom mai fi acelasi colectiv la anul, cu toate ca nu ne-am inteles intotdeauna grozav.

Se pare ca azi am vorbit mai mult decat deobicei..;)) Va las cu pozele! Enjoy!

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu