16 aprilie 2011

Project Pan

Ce presupune? Nu imi voi mai cumpara produse din aceiasi categorie cu cele pe care vreau sa le termin. Exceptie fac produsele primite Ok, am stat si m-am gandit si cred ca era nevoie de asta. Am multe produse de care nu ma prea ating si ar fi cazul sa le termin. Am crezut ca lista nu va fi atat de lunga, dar din pacate este. Am 10 rujuri/gloss/balsam, un rimel, un creion de ochi, un bronzer crema, 2 oje si un fard.

Photobucket

Sa incepem..
1. Gloss Oriflame- nu stiu de ce nu l-am folosit pana acum. Arata alb-galbui, dar pe buze e transparent.
2. Gloss Oriflame Raspberry Coulis - e cam inchis la culoare pentru gusturile mele, dar ma voi stradui sa il golesc.
3. Gloss no-name - l-am luat cu revista BravoGirl de acum cateva luni. Cream ca am neaparata nevoie de un gloss zmeuriu, dar se pare ca nu e asa..
4. Lip-balm Nivea - e foarte ok, hidrateaza buzele, dar il folosesc doar noaptea caci e cam gras.
5. Ruj Oriflame
6. Ruj Oriflame Giordani Gold Pink Passion - Nu prea e pink si e cam inchis pentru day wearing, dar..
7. Ruj no-name - Singurul lucru care nu imi place sunt particulele de sclipici.
8. Creion ruj Oriflame Coral Craze - se ascute ingrozitor de greu si se pierde mult produs.
9. Nivea Pearl Shine - e un roz deschis, bun pentru scoala, deci e ok.
10. Nivea Star Fruits Cherry - e ca un gloss, dar sub forma de tub si cam "rosu"

Photobucket

1. Oja transparenta Gabrini 300 si oja roz Golden Rose 129 - m-am hotarat sa ajung la performanta de a termina o oja si vreau sa raman cu unghiute cat mai naturale pana la vara, asa ca am ales ojele astea.
2. Blush lichid VisionsV*
3. Rimele Oriflame albastru
4. Creion de ochi Maybelline negru - e foarte slab pigmentat, de aceea l-am cam uitat. Dar voi face un sacrificiu :)) si il voi folosi pe asta pana se termina.
5. Fard Rimmel London 156 Sugar Babe - e un roz deschis, practic invizibil insa il voi folosi ca si highlight.

Ok, cam astea sunt produsele. Peste o luna revin sa va spun cum ma descurc. :D Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu