11 aprilie 2011

Skin care routine

Am citit cateva postari de acest gen si m-am gandit sa fac si eu una. Produsele pe care le folosesc nu le-am mai intalnit in rutina altor fete, dar pentru mine functionaza. Am tenul mixt spre normal (iarna). Cea mai mare cerinta cand aleg ceva pentru ten este sa nu imi cauzeze roseata sau cosuri. Folosesc produsele mentionate doar seara. Sa incepem..
Photobucket

Prima data folosesc Bourjois Fresh Cleansing Milk. Il aplic cu o discheta demachianta si indepartez fdt, pudra+machiajul ochilor. E primul meu demachiat de acest gen (crema) pe care sincer l-am luat la repezeala. Pe atunci nu mai auzisem de aceasta firma, dar imi placuse mirosul si pretul produsului. Am inceput sa ma machiez zilnic cam de o luna, deci de atunci il folosesc. Am folosit cam un sfert din produs, deci tine destul. Pielea mea se exfoliaza destul de usor, iar daca nu folosesc un scrub arat groaznic. Exfoliantul pe care il folosesc acum (Oriflame Comfort Hydrating Scrub) e cumparat tot "pe nevazute". Am rugat o prietena sa vada de un scrub la oriflame si mi l-a adus pe asta. L-am cumparat direct fara sa citesc ceva pe el. Scrie ca e pentru tenul normal/dry, deci ar trebui sa aiba o consistenta uleioasa. Indeparteaza bine pielea moarta, miroase bine si e destul de bland pentru al folosi zilnic (esential in cazul meu). Dupa aceea folosesc Aloe Vera face wash tot de la Oriflame. Are o consistenta gel-crema si miroase frumos. Desi nu se mentioneaza pe el nu are parabeni. Nu se mai gaseste acum, insa exista varianta noua care e cu aloe vera si arnica. Aplic cu o discheta demachianta lotiunea tonica din aceiasi gama.

Photobucket

Daca simt nevoia aplic o masca. Pana acum detin 4, toate din gama Planet Spa de la AVON, din care 3 sunt de tip peel-off. Sunt superbe, miros foarte frumos si lasa pielea foarte fina. Daca folosesc masca aplic lotiunea dupa ea si nu inainte.

Photobucket

Avand tenul mixt nu imi permit sa aplic aceiasi crema pe intreaba fata. Pentru ochi folosesc Aloe Vera Eye gel (Oriflame). E mult mai light decat o crema, dar pentru varsta mea e perfect. Pe zona T aplic Crema hidratanta antiimperfectiuni si Crema gel matifianta de la Elmiplant. Pe obraji si gat aplic o crema pentru tenul normal ce contine vitamina E.

Photobucket

SPECIAL De 3 ori pe saptamana folosesc aparatul de curatat Solutions Vibes de la AVON. Imi exfoliaza pielea super si o lasa extrem de fina. Sunt in love <3 cu aparatul acesta de cand l-am achizitionat.



Stiu ca e un post super-lung, dar nu ma puteam rezuma doar la imagini. Acestea sunt toate produsele de fata pe care le folosesc zilnic, seara. Pentru mine functioneaza! Daca aveti intrebari, nu ezitati. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu