26 august 2011

Still alive! Ha ha :)) + The last 2 days

Hey! Am lipsit cam mult, dar am fost plecata din oras. Nu prea am avut "vacanta" vara asta si era timpul sa mai parasesc scaunul din fata calculatorului. Am fost la Cornu (langa Campina, in apropierea Bucurestiului) la ziua de nastere a unchiului mamei mele care a implinit 80 de ani. A fost ca o mare reuniune de familie. Multa lume, mancare buna, discutii.. Eu am stat mai mult cu verisorul meu de-al doilea, Vlad (same age as me), care e stabilit in Italia si vine in tara doar vara, pe o perioada scurta de timp. Eu inca ma minunez cat de mult s-a schimbat. Cand era mic era hiper-energic, alerga, tipa, strica tot si acum e.. hmm.. genul de baiat pe care sa il vrei cel mai bun prieten. Face baschet si m-am simtit ca o pitica in jurul lui :)) La Cornu l-am cunoscut si pe Tudor (tot verisor de-al doilea) care a terminat facfultatea de psihologie si acum isi da masteratul. E o persoana foarte inteligenta, cred ca va ajunge un psihoterapeut foarte priceput.
V-as arata poze, dar aparatul meu e la mama. Astept cu nerabdare sa imi trimita Vlad pozele facute cu aparatul lui care e to die for. Momentan nu stau acasa si nu am acces la internet decat pe telefon. Am tras o fuga astazi sa ud florile mamei ca sa nu se usuce si am zis ca trebuie sa fac putin random talking pe blog pentru eventualitatea ca se intreaba cineva de mine. :D
Am pregatit si cadoul pentru gift-awayul organizat pe facebook :) Il expediez luni. Sper sa fie cu noroc!
Va pup dulce si revin cu poze multe-multe!

Day 29 - A photo that makes you go aww

Day 30 - Your favorite nail polish
Nu am descoperit-o inca :-?

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii:

  1. Uhu .. Deci nu sunt singura care umbla si nu sta mai deloc pe acasa. Ma bucur ca te distrezi si abia astept sa ne arati si poze.
    Multa bafta in viata verisorilor tai si multi ani inainte unchiului mamei!

    Te pupic !

    RăspundețiȘtergere