12 august 2011

QuickPost Playing in the sand box + Day 24

Hey! Maine merg sa ma bronzez la piscina pentru prima data in aceasta vara. Va vine sa credeti? Nu prea am stat in soare pana acum si m-am decis sa recuperez. Anyway, revenind la subiectul postarii. Cand am fost la tara nu mi-am luat cu mine nici macar un fard ca sa nu fiu tentata. Dar am descoperit la verisoara mea o cutiuta mica made in China :)) plina cu farduri sidefate si m-am gandit sa vad de ce sunt in stare. Am avut la dispozitie un buretel plin de toate culorile din cutie... Nu prea eram inspirata si materialele erau limitate asa ca rezultatul e..pff.. Ce am invatat din aceasta experienta? Nu imi cumpar farduri China si incep sa imi venerez pensulele fara de care as muri!
Photobucket
Day 24 - Your favorite food
Salata de ton cu porumb :X:X Yammmyy!

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii:

  1. Heiiii... E si salata mea preferata ! :)) :X
    Machiajul nu e asa ... rau :)) E chiar cute ! Ador culoarea de pe pleoapa de jos <3

    Kisses !

    RăspundețiȘtergere