11 august 2011

Mountin climbing essentials + Day 23

Hey! Astazi am urcat pe munte, pe Rarau, la Pietrele Doamnei. Urcusul a fost dificil mai ales din cauza faptului ca totul era alunecos si eu aveam adidasi de sala, fara crampoane. Se urca de la baza pe pietre, pana sus, pe platou :D Nu am mai urcat niciodata pe un astfel de relief si am fost foarte incantata de aceasta noua experienta. Am fost pregatita de acasa cu tot arsenalul de care am avut nevoie si m-am gandit ca nu ar strica sa va arat si voua ce mi-am luat. :D (bonus pictures la final)
Photobucket

Photobucket
1. Crema cu factor SPF - eu am folosit baza MagiX pe intreaga fata si pe nas am aplicat o crema cu factor 50. Pentru mama am folosit numai 50 pentru ca are fata tare sensibila.
2. Balsam de buze cu SPF - buzele se pot arde usor, iar pe munte soarele e puternic, desi nu pare.
4. Ceva dulce de rontait+apa - nu prea poti sa urci daca ai stomacul plin. E mai reomandat sa mananci ceva dulce care sa-ti dea energia necesara. Hidratarea e foarte importanta asa ca apa e nelipsita.
5. Dezinfectant - daca vreti sa mancati ceva cand ajungeti sus e foarte folositor.
6. Servetele (nu apar in poza) - eu le-am folosit sa imi curat noroiul de pe maini (+dezinfectant). Si sunt folositoare si daca mancati.
7. Pelerina (geaca) de ploaie - desi la poale e soare, sus poate sa picure sau chiar sa ploua.
8. Sapca/palarie de soare - daca nu vreti sa va alegeti cu o durere de cap din cauza soarelui. Deasemenea cred ca e important sa alegeti una care sa va stea bine pe cap (sa nu cada) pentru a nu va incomoda la urcat.
9. Un ghiozdan/borseta - in orice caz ceva in care sa va puneti toate cele trebuincioase, dar sa aveti mainile libere.
10. Adidasi de urcat pe munte - deci cu striatii/crampoane pe talpa. Eu trebuie sa imi cumpar pentru ca nu am in momentul de fata, dar mami a fost bine echipata :)
11. Aparat foto - pentru a imortaliza toate locurile si momentele frumoase, la fel cum am facut si eu :D
Bonus pictures!

Momentul "dulce"
Photobucket

Tanarul alpinist cutezator (colegii il asteptau sus)
Photobucket

I'm the queen
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Day 23 - Place where you want to live
On a sunny beach :D

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu