3 august 2011

NOTD Bubble gum + Day 19

Hey! Am fost astazi prin oras, dar m-a doborat caldura si am venit repede acasa. Oja din acest NOTD este de la Farmec, nr.8. Culoarea mi-a placut enorm, dar stiti cate straturi mi-au trebuit ca sa o obtin?! 4 Straturi!!! Nu am mai aplicat niciodata o oja in patru straturi. Dupa vreo 2 zile a inceput sa se cojeasca si m-am decis sa aplic oja crackle ca sa-mi salvez manichiura. Dupa am ajuns sa am 6 straturi (4 oja roz, 1 crackle, 1 top coat). :)) Nu vreau sa ma repet experienta prea curand. In poza cu unghiutele crapate sunt ambele maini. Vedeti cat de diferit s-a crapat? Depinde de cantitatea de oja.. Unghiile mele au inceput deja sa creasca, dar veti vedea asta mai bine in urmatorul NOTD. Enjoy the photos!
Photobucket


Photobucket
Spaţiere de la stânga la dreaptaDay 19 - Your favorite look from a beauty guru
Nu am un look favorit, imi plac tare multe. Lookul acesta de Revelion e printre preferate :)

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu