6 mai 2013

Week in photos #2

Si uite ca a mai trecut o saptamana... Sunt abia la a doua postare de acest tip si totusi mi se pare ca a zburat timpul. De maine reincep scoala si intru in perioada tezelor. Sa imi tineti pumnii! :)

Am inceput saptamana cu putin jogging pe stadion. Daca nu ati vazut videoul, puteti sa il urmariti aici.

Yummy breakfast at school. Lapte+muffin!

Am iesit putin afara pentru a face un OOTD si am intalnit pufosenia asta mica :X

Cam asa sunt numerele de inmatriculare la noi in Ro :))

I have matching earrings with my friend ^.^ Cand eram mica, cuvantul meu preferat era cu siguranta "Nu".

Marti am urmarit MasterChef. Nu mai vazusem emisiunea de mult si a fost un episod chiar bun. :)

Loving my new pants from Bershka :X Outfit post soon.

Relaxare la o cana de laptic, un muffin si un episod nou din Anatomia lui Grey :D

Healthy breakfast. Cornflakes&Raisins + milk.

Cea mai buna parte a Pastelui din punctul meu de vedere: delicatesele dulci.

Am primit cadou o cutie de ciocolatele belgiene si au fost impachetate asa frumos!

3km de alergare pe banda sa mai ard o calorie, doua, de la masa copioasa.

Saptamana aceasta o inchei in sala de sport. :) Va urez digestie usoara si mult spor la a da jos cele cateva kg acumulate cu papica buna de sarbatori! :*:*

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu