9 mai 2013

[Provocare] Who doesn't love Oh so special?

Hey! Astazi am pregatit pentru voi o colaborare cu un grup de bloggerite talentate :) In centrul acestei provocari sta paletuta Sleek Oh so special care este superba, are niste culori foarte frumoase si versatile. Machiajul realizat a stat la latitudinea fiecareia dintre noi, deci veti vedea o gama larga de idei.
In ziua cand am realizat machiajul pentru provocare am stat 5 minute si m-am uitat la paleta si am avut cea mai mare lipsa de inspiratie in ceea ce ii priveste nuantele de roz sau orice altceva decat maro. Asa ca am ajuns sa fac un machiaj cu maro, nu e nimic complicat, am folosit doar 3 culori: Gift basket, The mail si Bow. :) Cu toate acestea, in ziua respectiva am primit foarte multe complimente. Sper sa va placa machiajul!

soss5 photo sleekoss4.jpg soss9 photo sleekoss8.jpg soss1 photo sleekoss11.jpg soos2 photo sleekoss1.jpg soss10 photo sleekoss9.jpg soss3 photo sleekoss2.jpg soss8 photo sleekoss7.jpg soss7 photo sleekoss6.jpg soss4 photo sleekoss3.jpg soss6 photo sleekoss5.jpg soss11 photo sleekoss10.jpg

Puteti vedea ce au facut si celelalte fete aici:


Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu