21 mai 2013

[Ce mai testez] Vine vara, bine-mi pare!

Una din rezolutiile mele pentru noul an a fost sa nu imi mai cumpar machiaje pana in vara, se termin din cele pe care le am. Totusi, de Paste mi-am facut un mic cadou de pe makeup-shop si mi-am comandat un corector si inca o nuanta de Soft Matte Lip Cream numita Antwerp, foarte frumoasa pentru acest sezon.

 photo 2-3.jpg

De asemenea, am castigat un mini fond de ten Toleriane Teint Mattifying Mousse care a venit fix la timp pentru anotimpul cald in care tenul meu se ingrasa ceva mai mult. Inca nu l-am incercat, insa sunt foarte curioasa de ceea ce poate face.

 photo laroche.jpg

Daca doriti sa fac un review unui produs prezentat in aceasta postare, lasati un comentariu jos in care sa imi spuneti. :) Spoiler: primele impresii sunt pozitive.

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu