29 aprilie 2013

Week in photos #1

:*:* Am vazut ca acest tip de postare este popular, iar mie personal imi place sa le citesc, asa ca m-am gandit sa fac si eu prima mea saptamana in imagini. :) Sper sa va placa! >:D<

 photo 15.jpg
Casual no make-up day. :) Cam asa arat dupa nopti nedormite si cate 7 ore la scoala :(

 photo 2-2.jpg
In sfarsit am avut curaj sa imi fac gauri noi :)) Nu stiu de ce mi-a fost atat de frica.

 photo 8.jpg
Putin sport cu blogilates. ^.^ Imi place foarte mult de ea.

 photo 3-1.jpg
Vine vara, bine-mi pare! Yum-yum!

 photo 4-1.jpg
O parte a peretelui meu motivational. :) Voi aveti imagini de genul la voi in camera?

 photo 5.jpg
O noua carte, incerc sa citesc mai mult, iar in ultima perioada am fost pasionata de carti de dezvoltare personala. +tema la romana.

 photo 6.jpg
Sunny day

 photo 14.jpg
Killer heels!! Dar grozavi pentru un party :D

 photo 7.jpg
Scoala. Ma bucur asa mult ca vine vacanta!

 photo 9.jpg
Vineri seara am ajuns in Iasi. Eram super obosita.

 photo 10.jpg
Gradina botanica. E asa frumos acolo, as sta de dimineata pana seara <3

 photo 11.jpg
Soare si copac cu forma interesanta :))

 photo 12-1.jpg
Mancare bio la Palas. Lasagna si limonada :)

 photo 13.jpg
Saptamana aceasta de poze o inchei cu frozen youghurt! Cel mai bun pe care l-am incercat. 

Voi ce ati facut interesant saptamana aceasta?

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu