5 aprilie 2013

[LOTD+TAG] Beauty things I suck at.

Hey! Acest tag a circulat pe majoritatea blogurilor romanesti in ultima saptamana si mi-a facut deosebita placere sa il citesc la toate fetele. M-am gandit sa il fac si eu deoarece mi se pare un TAG foarte util. Multa lume crede ca fetele ce au un blog sau canal de youtube canalizat pe beauty trebuie neaparat sa fie foarte pricepute la toate. Dar nu e asa, suntem si noi oameni si avem si mici defecte, chiar si legate de hobby-ul nostru. :)
Lucrurile la care eu nu ma pricep foarte bine sunt:
1. Viteza cu care aplic machiajul - Pentru mine orice tutorial de genul 5,10 minute este de-a dreptul inutil pentru ca pur si simplu nu pot sa realizez ceva decent intr-un timp scurt. Sunt absolut innebunita de blending si de perfectiune cand vine vorba de machiaj. 20 de minute e cel mai scurt timp in care pot sa fac ceva minimalist care sa imi si placa.
2. Coafuri - Unul din motivele pentru care m-am tuns. Daca am parul lung vreau sa arate frumos, nu fie simplu, dar nu am degete foarte indemanatice cand vine vorba de par. Pot face doar impletituri simple, cu tot parul, dar cand vine vorba de introdus suvite pe rand... ma dau batuta.
3. Oja - De dat cu oja ma dau binisor, ma mazgalesc putin, dar rezolv repede cu putina acetona. Din pacate mereu reusesc sa ating cate ceva dupa ce imi fac unghiile si le stric. Plus ca sunt mereu foarte tentata sa rod oja de pe unghii astfel incat nu am unghiile date cu oja foarte des.
4. Tightline - Sau liniatul liniei de sub gene. Pe youtube la multe fete pare o chestie atat de usoara, insa pe mine ma termina. Arata foarte bine si face genele sa para mai voluminoase, dar eu am ochii foarte sensibili de fiecare data cand incerc aceasta tehnica si imi lacrimeaza.
Acestea sunt lucrurile la care am lipsuri, dar incerc in fiecare zi sa devin mai buna. Voi la ce va pricepeti mai putin?

Va las si cu cateva poze ale look-ului meu de astazi, unul foarte simplu de altfel, dar care imi place mult. V-ar interesa un tutorial video? :)
bb2 photo bb1.jpg bb6 photo bb5.jpg bb5 photo bb4.jpg bb4 photo bb3.jpg bb1 photo bb6.jpg bb3 photo bb2.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii: