11 aprilie 2013

[Skincare] Despre pielea sensibila :)

Buna fetelor! :) Astazi scriu pe blog un articol diferit de postarile mele obisnuite. Din cate stiu eu multa lume se confrunta cu pielea sensibila, eu personal pot sa ridic o manuta in sus. Tocmai din acest motiv am fost foarte curioasa cand am auzit de aparitia unor noi fonduri de ten dedicate exact acestei probleme si am fost cu atat mai entuziasmata cand am vazut ca a aparut o serie de concursuri pentru castigarea lor. V-am facut curioase? Daca da, dati un click aici.
Pielea reprezinta o bariera naturala de protectie impotriva factorilor de mediu si este agresata zilnic de vant, frig, poluanti, stres, alcool, dieta si multe altele. Un ten sensibil se inroseste rapid, prezinta senzatii de arsura, mancarime si disconfort. Banuiesc ca toata lumea isi doreste sa aiba un ten sanatos, iar fetele cu tenul sensibil trebuie sa depuna putin mai mult efort in acest sens.
Stiati ca sensibilitatea cutanata afecteaza aproape 50% dintre femei? Da, ati citit bine, procentul este unul destul de mare si multe dintre noi ne confruntam cu aceasta problema. Cum putem avea grija de pielea noastra? Pentru pielea sensibila se recomanda aplicarea cosmeticelor cu formula speciala, hipoalergenice si non-iritante, fara coloranti, conservanti si parfum. Acest lucru nu e tocmai usor, intr-o societate in care suntem bombardate cu reclame care mai de care mai colorate, in care nu se mai pune accent si pe sanatatea noastra. Fondul de ten este un pas foarte important in rutina fetei pentru ca acesta ar trebuie sa ne protejeze de factorii daunatori ai mediului, dar atunci cand nu e formulat corect ne face mai mult rau. 
Ma bucur de lansarea fondurilor de ten LaRochePosay pentru ca nu am experimentat nici un disconfort cu vreun produs de al lor si sunt curioasa daca aceste fonduri de ten sunt la fel de bune ca si restul gamei lor de ingrijire, mai ales dupa ce am citit review-ul Ioanei. :)

Daca v-am facut curioase cu articolul meu puteti sa va inscrieti si voi la concurs accesand link-ul din inceputul articolului. Le urez mult succes tuturor fetelor ce s-au inscris. :)

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu