22 ianuarie 2014

[Random talk] Free-lancing in makeup

A trecut atat de mult timp de cand am scris un articol pe blog incat nici macar nu stiu cum ar trebui sa incep. Mi-a lipsit sa scriu, insa in acelasi timp, nu am avut timpul necesar pentru a ma dedica cu adevarat blogului. Am parasit blogspot-ul pentru youtube, ca mai apoi sa il abandonez si pe acela. Acum imi doresc sa revin cu forte proaspete in blogosfera deoarece e una din activitatile care imi face cea mai mare placere, cu tot efortul depus in spatele fiecarei postari. :)
Chiar daca in plan virtual am abandonat oarecum makeup-ul(v-am urmarit din umbra, mai bine zis), in viata reala am fost mai dedicata ca niciodata acestei activitati. M-am straduit sa imi imbunatatesc tehnicile si am machiat de zor prietene si colege pentru evenimente. Mi-as dori ca in planul apropiat sa particip si la un curs de makeup pentru a-mi lua o diploma. Pentru mine e mai mult o formalitate, dar stiu ca ma va ajuta pe viitor.
M-as putea lungi tare mult cu vorba, insa va las cu cateva poze cu machiaje recente de ale mele. Nu am closeup-uri, insa pe viitor voi face. Astept cu nerabdare feedback-ul vostru si va pup cu drag! :*

 photo makeup2.jpg
 photo makeup4.jpg
 photo makeup3.jpg
 photo makeup1.jpg
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu