28 ianuarie 2014

[Quickpost] 'Cause it's my birthday!

Samabata a fost ziua mea de nastere si am implinit si eu 18 ani! Majoratul! :D Hell yeah!
Acum nu stiu daca ar trebui sa ma simt mai mare, inca nu simt diferenta, dar ar trebui sa incep sa fiu mai responsabila, sa fiu mai putin lenesa si sa muncesc mai mult. Hmm..
Nu am facut mai deloc poze la majorat, m-am distrat insa de minune si va arat si voua machiajul pe care l-am purtat. De fiecare data cand am o ocazie importanta gravitez spre mov pentru ca e culoarea mea preferata si ma simt cel mai comfortabil purtand-o :) Sper sa va placa machiajul si ne vedem curand pe blog cu postari "serioase". Va pup :*


Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu