28 septembrie 2011

LOTD Mermaid

Hey! Nu am mai postat de mult un look asa ca ma revansez astazi. E din timpul verii cand era frumos si cald. Atunci am simtit ca am nevoie de o explozie de culoare.
Am scapat de testele cele mai grele si ma asteapta inca 4 la materii care sunt mai usoare. Plec astazi la matusa mea pentru o perioada scurta si nu voi putea sa mai postez, dar va voi urmari blogurile in continuare. Deasemenea astept sa vina mama cu aparatul foto ca sa ma pot apuca de filmat primul tutorial pentru seria "Look4School". :*:* Enjoy the look! [yes, I photoshoped first picture, but only a bit on the skin, not the colors]
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu