12 septembrie 2011

Cea mai frumoasa zi din vacanta-words heavy!

Hey! Am venit aseara de la Valcea. A fost un drum super obositor, dar a meritat din plin. A fost cu adevarat cel mai frumos mod in care puteam sa inchei vacanta de anul acesta. De cand am descoperit blogul Luciei (aka Honey Bunny) am inceput sa vorbesc cu ea pe messenger si sa dezbatem diverse subiecte legate de beauty si nu numai. I-am promis de mult ca ajung in vara aceasta pe la Valcea si intr-un sfarsit am reusit. Eram amandoua foarte bucuroase sa ne vedem. Lucia e grozava. E o persoana cu un suflet mare care te face sa zambesti din primele secunde in care o cunosti. Sa nu uitam ca e adorabila! Ne-am plimbat prin mall, am baut un Pepsi la KFC si in tot acest timp am vorbit. Initial eram ingrijorata ca nu vom avea ce sa vorbim, iar la despartire mai aveam inca un milion de subiecte interesante in gand, dar care vor ramane pe altadata.
Bunny facuse chec (yam-yam) cu o zi inainte si mi-a adus si mie. Mmm.. Papilele mele gustative au fost foarte incantate. Pufos <3 si dulce!
Eu eram putin dezamagita ca nu primisem inca cadouasul de la gift-away, dar nu stiam ca tocmai Lucia era cea care trebuia sa mi-l dea. Nu imi vine nici acum sa cred! Si presimtisem eu ceva /:) Am primit cele mai dragute lucruri ever! Le voi folosi cu placere si imi voi aminti de ziua frumoasa petrecuta in Valcea. Va las cu pozele si astept parerile voastre!
Suvita "buclucasa" a Luciei :) Asta e singura poza in care se vad cadouasele. Nu e adorabila punga roz? :X
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii: