8 mai 2011

Review ELF Products

Va anuntam intr-un post de curand ca am facut prima mea comanda la elf, cu ocazia transportului gratuit oferit de Paste. Desi stiam site-ul de mult timp am asteptat ceva pana sa comand. M-am interesat de o gramada de ori despre produse ca sa nu fiu dezamagita. Iata ce am comandat:

1. Servetele absorbante pentru fata
Isi fac treaba, absorb sebuumul de pe fata. Initial am fost socata cand am vazut cat de mic este pachetul. Servetelele sunt mici si foarte subtiri, insa nu e chiar un inconvenient pentru mine.

2. Crema iluminatoare pentru fata - nuanta Spotlight
Singurul produs de care am fost dezamagita. Initial dorisem batonul Spotlight, dar nu era pe stoc. Ambalajul meu probabil e spart pe undeva caci curge ingrozitor crema din tub. Nu stiam asta si mi-am umplut portfardul de sclipici. Produsul in sine e bun, pacat ca s-a irosit jumatate la cosul de gunoi din cauza ambalajului.


Photobucket

3. Crema nuantatoare SPF 15 - nuanta Apricot Beige
Pe site am uitat sa citesc gramajul (doar 12 g) si am avut din nou un soc cand am vazut ambalajul mic. E buna, insa cantitatea.. Am nimerit foarte bine nuanta. Am simtit si SPF cand am urcat pe munte. Daca nu as fi fost data cu crema nasul meu ar fi devenit mult mai rosu.


Photobucket

4. Primer
E primul meu primer, insa sunt foarte multumita. Cantitatea e cam mica, insa pentru 8 lei e foarte ok. Culoarea nu se aduna in pliuri, ceea ce la mine se intampla des fara baza.

5. Creion de ochi ELF efect glitter - nuanta Twinkle Teal
Acesta l-am primit cadou. Nuanta de pe site nu seamana cu realitatea. E un creion bun, cu sclipici, din pacate pentru mine. :( Nu e nici moale, nici tare, e ok. Rezista 4-5 ore fara primer.


Photobucket

Per total sunt multumita de comanda, probabil voi mai comanda. Voi ce parere aveti despre produsele ELF?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu