6 mai 2011

OMG! Naked and Black

Sunt inca in stare de soc! Mama mi-a promis acum ceva timp ca imi va cumpara o trusa de farduri de calitate daca ii va placea cum machiez. La vremea aceea nu credeam ca vorbeste serios, dar se pare ca s-a tinut de cuvant. Am mers ieri in Sephora cu ea si ne-am uitat la Lacome, dar preturile erau pur si simplu exagerate. Dupa care am intrebat-o pe vanzatoare de Too Faced, dar mamei nu ii placea ambalajul de carton. Fara sperante am intrebat de Urban Decay si am ajuns la ora 9 acasa cu trusele Naked si The Black Palette. OMG! I've got two UD from one shot!!! Nu credeam ca voi ajunge sa cumpar vreodata din Sephora :))
Prima impresie?? Am stat jumatate de ora admirand trusele. Ambalajul e superb, iar culorile foarte moi si pigmentate. Naked vine cu o pensula foarte buna pentru aplicarea culorii pe pleoapa mobila, iar The Black Pallete are creionul 24/7 in nuanta "zero". Creionul e cu consistenta de gel, perfect, dar cred ca imi va fi mila sa-l folosesc ;)) Ambele truse au un UDPP (Urban Decay Primer Potion) sample de 3.7 ml. L-am folosit azi pentru prima data, iar culoarea nu s-a miscat deloc pana acum. Cu toate ca nu sunt chiar ieftine si-au meritat fiecare banut. I love 'em <3
Va arat si o poza cu primul machiaj folosind palenta Naked. E simplu, caci dimineata nu prea am timp. Sper totusi sa va placa :)


Photobucket



P.S. Feel happy, too?? Please leave a comment :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu