19 martie 2014

[OOTD] Spring lace

Hello! :) A venit primvara, desi in orasul meu mai mult in calendar decat prin vremea de afara. Au fost cateva zile insorite, dar momentan inca ploua si bate vantul rau de tot!
Am profitat weekendul acesta de o zi frumoasa, desi de la amiaza incolo s-a cam stricat vremea. Una din piesele mele preferate de imbracaminte sunt crop-top-urile si abia astept sa vina vara sa le port! Pana atunci insa, am incorporat o astfel de bluzita intr-un outfit ce este potrivit pentru temperaturile actuale. Sunt adepta unui stil casual-comfortabil si uit de multe ori sa imi accesorizez tinutele, insa ma iertati de data aceasta.
Voi ce trend veti adopta cel mai frecvent in aceasta primavara? :*






Crop top: H&M
Blugi: Orsay
High-top sneakers: H&M
Cardigan: 4Seasons

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu