8 iunie 2013

[Review&Swatches] Creioanele Ada

Lazy Saturday today! ^.^ Aseara am machiat doua fete si am fost foarte incantata de rezultat, la fel ca si ele. Pe pagina de facebook am pus un mic preview, dar va voi arata si pe blog machiajele. :)
De dimineata m-am trezit cu chef de machiat si mi-am facut un machiaj mai puternic, cu o tehnica pe care o nu mai folosisem pana acum, dar care mi s-a potrivit bine. Am asa o stare de dispozitie buna de fiecare data cand apuc sa fac un machiaj full face dragut.
Dar revenind la postarea de azi, vreau sa va arat doua creioane care mie imi plac mult si cu siguranta imi voi cumpara mai multe culori. Pretul este unul extrem de mic, costa aprox. 1 leu si se gasesc foarte multe nuante, atat pentru ochi, cat si pentru buze. Eu am unul albastru deschis si unul mov. Se pot folosi si ca liner, si pe waterline si eu le-am folosit si ca baza colorata pentru fard. Eu le recomand si incepatoarelor, dar si fetelor mai experimentate pentru ca se lucreaza foarte frumos cu ele, in ciuda pretului foarte mic. :)

ada2 photo ada1.jpg ada3 photo ada2.jpg ada1 photo ada3.jpg

Voi detineti creioane Ada? Cum vi se par?

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu