19 iunie 2012

Sa inceapa testarea Ivatherm!

Hey! Cu cateva zile in urma am primit coletul cu produsele Ivatherm de la trender si am fost foarte entuziasmata de ele. Au ajuns foarte repede si in stare perfecta, lucru ce nu poate decat sa ma bucure. V-as fi aratat goodies mai repede, insa se termina anul scolar si nu am vrut sa neglijez scoala chiar pe ultima suta de metri, cand se incheie mediile.
Asa arata coletul cand am ajuns acasa (il desfacusem deja pe drum):
Photobucket

Produsele mele sunt o crema Metrocreme pentru rozacee si o crema anti vergeturi.
Photobucket

Dupa cum probabil stiti, tema acestei testari a fost "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?", iar eu am ales o prietena foarte buna sa se bucure de testare impreuna cu mine. Am ales-o pe ea deoarece nu e obisnuita cu o skin care routine si am vrut sa vad daca ii pot schimba parere. Ea va testa crema Aquafil light si gel de curatare Ivapur. +amandoua ne rasfatam la vara cu spray cu apa termala de 100 ml.
Photobucket
Voi ce credeti de produsele alese de mine? Voi participati la testare? :)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu