5 mai 2012

Make-up on others: Brown dream [Angela]

Hey! Laaazzzy Saturday! ^.^ V-am spus in postarea anterioara ca vreau sa va arat primul meu machiaj pe altcineva si.. here it is! Mi-as fi dorit mult, mult sa am si poze full face, insa de data aceasta nu. Am machiat o colega, si tot odata o foarte buna prietena, Angela. A fost multumita de rezultat si mi-a promis ca mai facem noi o "make-up session" candva, cu tot cu poze full face :D Am de ceva timp pozele astea in calculator, dar am tot amanat postarea in detrimentul altora. Am folosit auriu si bronz pentru ca ea are pielea maslinie si am trasat si o linie de tus (defapt fard negru) care mi-a iesit incredibil de bine. Angela are ochii foarte asemanatori cu ai mei si a fost usor sa pozitionez culorile pe pleoapa. Well, enough talking. :D Enjoy! And comment below!


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu