18 aprilie 2012

Recycle: Old eyeshadow

Hristos a inviat! Sper ca ati avut parte de un Paste frumos alaturi de cei pe care ii iubiti! :)
Aceasta e prima postare dupa Pasti si m-am gandit sa va arat cum am "reciclat" eu o paleta mai veche de farduri. A fost prima mea paleta cu multe culori (120 mai exact) si e.. china stuff :)) Din pacate nu toate culorile erau foarte pigmentate, prea multe fiind extrem de prafoase si imposibil de luat pe pensula. Asa ca m-am gandit sa le pastrez doar pe cele bune ca sa nu ocup loc degeaba in dulap. Cu ajutorul unui ac am scos pastilele de fard si le-am lipit intr-o carcasa de la un CD. Cand le scoteam, suportul metalic in care sunt puse se indoia si astfel se spargea fardul, insa le-am reparat pe toate cu spirt. ) Acum am o paletuta improvizata, insa care are doar farduri care imi plac. Enjoy!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii: