28 februarie 2012

Lav Story :X

Hey! Imi pare rau pentru absenta prelungita. Saptamana trecuta m-am pregatit pentru olimpiada la engleza care a fost sambata. Nu am trecut mai departe, insa am avut un punctaj bun, de care sunt mandra. De miercuri pana duminica am fost pe partie la schiat. Ajungeam acasa franta si ma culcam direct, nu mai ajungeam sa pun mana pe mouse. Schiul e un sport superb si ma bucur mult ca am invatat iarna asta sa schiez.
Si.. ajungem la scopul postarii de astazi. Dupa cum probabil unele dintre voi stiti, am avut cu ocazia Valentine's Day un mic giveaway pe blog. Am anuntat castigatoarea si chiar am mers astazi la posta si i-am trimis coletul. Mi-a placut mult povestea ei si va invit si pe voi sa o cititi si sa imi spuneti ce credeti. :) Enjoy!

"S-a intamplat anul trecut de Ziua Indragostitilor.Eram in clasa a opta si fiind ultimul an cu colegii am zis sa iesim toti undeva in aceasta zi pentru ca noi oriucm nu ieseam prea des-eram stresati cu examenele si toate cele.Eu aveam un coleg cu care nu m-am inteles niciodata,din clasa intaia eram ca soarecele si pisica si nu ne puteam suporta.Scurt si la obiect!:)).Dar din pacate prietena mea cea mai buna l-a invitat si pe el pentru ca se intelegeau destul de OK.Asa ca m-am resemnat.Am fost cu totii la mall la un film super ,,A wak to remember'' si bineinteles ,ghinionul a fost de partea mea:el s-a asezat langa mine.La o scena din film cand fata i-a spus baiatului sa nu se indragosteasca de ea el s-a intors spre mine si mi-a zambit atat de dulce incat ceva parca s-a schimbat in mine.La sfasitul filmului mie si prietenelor mele aproape ne dadeau lacrimile si atunci el m-a luat de mana si mi-a spus ca dupa filmul asta cu siguranta am ramas cu ceva.Dupa ce s-a incheiat filmul am mers cu totii la o prajitura.Eu stateam mai in spate ,singurica, pentru ca mama m-a sunat ingrijorata sa vada ce fac.Dupa ce a vazut ca am inchis telefonul a venit spre mine si m-a intrebat ce fac.Am inceput sa discutam si l-am intrebat la un moment dat de ce niciodata nu ne-am inteles.Mi-a spus ca nu i-am dat niciodata sansa sa imi arate cum e el cu devarat.Si i-am spus ca atunci poate incepe de pe acum.Ne-am pierdut de grup si neam oprit pe una dintre canapelele ce sunt prin mall.Atunci ,dupa cam jumatate de ora ,nu mai stiu exact cum ,dar m-a sarutat;si a fost primul meu sarut.A fost un sentiment foarte dragut si romantic.Dupa toate astea ne-am intalnit si cu ceilalti coelgi ,iar noi doi am ramas impreuna pana in vara,cand el a trebuit sa mearga in foarte multe cantonamente fiind tenismen.Fiindca nu mai mergea bine relatia,ne-am despartit ,dar nu regret nimic.Doar ca e foarte funny cand am gandesc ca am avut primul meu sarut exact de Valentine's Day si mai ales cu cineva cu care nu m-am inteles bine timp de 8 ani.Dar asta arata ca orice se poate intampla...:)"

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu