16 decembrie 2011

Impresii: Vichy Normaderm

Hey! Probabil multe dintre voi stiti ca in urma cu aproximativ o luna a fost mare tam-tam cu noua gama Normaderm de la Vichy. Practic te inscriai pe site-ul lor si iti trimiteau acasa 2 mostre de crema de zi si una de cleanser. :) Am zis ca nu am nimic de pierdut, asa ca m-am pus pe testat. Din pacate nu am apucat sa pozez mostrele, insa evident ca nu arata ca produsul in sine, fiind ambalate in pliculet.
Crema de zi: Din descrierea producatorului se doreste a fi o crema antiimperfectiuni, destinata tenului cu probleme. Am avut probleme o lunga perioada de timp cu cosurile, insa acum am scapat in sfarsit de ele si ma mai lupt doar cu cicatricile, care necesita timp pentru vindecare. La inceput am fost putin sceptica in a testa crema, avand ten sensibil, si abia scapata de monstruleti.. :-S Am zis sa nu imi fac singura rau. Insa spre fericirea mea nu a fost asa. Am avut doar 2 cosulete mici de tot in saptamana in care am folosit crema (1.5 ml/pliculet). Crema are o textura densa, nu m-as fi asteptat sa fie asa, ma gandeam ca va fi mai light, insa nu lasa fata grasa. Tin sa precizez ca eu am folosit-o seara, inaintea unei alte creme hidratante, deci nu stiu cum s-ar comporta ca baza de machiaj.
Cleanser-ul: Plicul avem 7ml si m-a ajuns tot o saptamana, exact ca si crema, deci sunt bucuroasa ca au masurat bine cantitatile, astfel incat sa pot testa produsele concomitent. Are o textura de crema, cu particule mici abrazive in el, care nu mi se par foarte dure, deci produsul poate fi folosit zilnic. Dupa clatire am simtit nevoia unei creme hidratante pentru ca am simtit ca isi facea aparitia efectul acela de "fata care strange". Cleanserul e comercializat ca un produs 3in1: masca si scrub in plus fata de intrebuintarea de baza. Eu nu l-am incercat ca masca, iar ca scrub mi se pare putin trasa de par denumirea.. Daca il folosesti ca si cleanser, evident ca e si scrub, avand in componenta particulele abrazive, deci nu vad posibila separarea acestor doua. :)

Concluzie: Desi timpul de testare a fost scurt, mi-am format o parere despre produse. Crema as cumpara-o, insa momentan am un alt produs holy-grail din categoria lui, iar in privinta cleanserului sunt inca in dubii. Simt nevoia de ceva mai hidratant :D

Voi v-ati inscris in aceasta mini-campanie? Cum vi s-au parut produsele?

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

3 comentarii:

  1. Din moment ce te-ai inscris in campania Normaderm, trag concluzia ca ai tenul gras sau cel putin cu probleme, ca si mine.
    Asadar te intreb si sper din suflet sa imi raspunzi: care este holy grail-ul de care vorbesti? Daca este vorba de o crema, care este? Eu inca sunt in cautarea produsului perfect, dar daca vrei te pot ajuta si eu cu o mica parere despre produsele pe care le-am foloit.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Oana Eu am tenul mixt, sensibil si "acne-prone". Eu mi-am curatat fata folosind crema Effaclar Duo. :) Planuiesc un post mai detaliat despre cum am scapat de acnee. Daca esti interesata just keep following my blog :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt raspuns!
    Urmaresc si astept cu nerabdare! :)

    RăspundețiȘtergere