30 noiembrie 2011

Review: Balsam de buze Apidermaliv

Hey! Am lipsit o perioada lunga de pe blog din cauza scolii. Am terminat astazi cu tezele si pana luni nu mai trec pe la scoala. :D
Dupa cum probabil puteti anticipa din titlu testez si eu noua gama Apidermaliv. Am impartit seria de reviewuri la produse in 3. Am vrut sa imi iau timp pentru a testa produsele pe indelete, dar mi-am format deja o parere despre balsamul de buze. :)Balsamul este foarte hidratant. Eu il recomand cu siguranta persoanelor cu buze uscate. Deobicei nu ma confrunt cu buze crapate/uscate, dar anul acesta am intampinat aceasta problema o data cu venirea iernii. Am folosit acest balsam si dupa doar o zi avem buzele hidratate si moi. Un alt aspect care imi place e mirosul si gustul. :X Este dulce si eu am impresia ca miroase a flori cu zahar :D M-as fi asteptat sa miroasa mai tare a miere, dar nu. Mie personal imi place ambalajul. Mi se pare practic. Si nu e neaparat sa folositi o pensula. Merge si aplicat direct din tub.
Concluzie: Recomand acest balsam. Eu il voi recumpara cand se termina pentru ca e un produs bun, accesibil, natural si produs in Romania.

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu